۱۳۹۴ مرداد ۱۶, جمعه

شاه كليد حياتي علم و صنعت

روي سخن من با جمهوري اسلامي است.
جمهوري اسلامي بايد ثابت كند كه من :
اهل قلم. ، محقق  ، نظريه پرداز رياضي  ، كاشف عدد دقيق پي 3.154700538  ، بنيانگذار هندسه مدرن در جهان  ، محاسب 180 وتر در دايره از 0 درجه تا 180 درجه نيستم .
بايد ثابت كند كه من دروغ مي گويم عالم و دانشمند نيستم.
جمهوري اسلامي توان آن را ندارد كه ثابت كند من عالم نيستم.
پس بايد بگويد :
در قبال من در اين مدت چند 10 سال چه كرده است؟
وچه بايد مي كرده است؟ حق و سهم شرعي من چه شده است؟
كسي كه رنج بيش از 50 سال تحقيق را متحمل شده است.از مرگ ، از زندان ، از شكنجه نمي ترسد.
تحقيق در فضاي محدود ، خفه كننده ، خود مرگ است ، خود زندان است ، خود شكنجه است .
حسن دينبلي : اهل قلم ،  محقق  ، نظريه پرداز رياضي  ، كاشف عدد دقيق پي 3.154700538   ، بنيانگذار هندسه مدرن در جهان ، محاسب 180 وتر در دايره از 0 درجه تا 180 درجه .
شعبه اول ديوان عدالت اداري .خلاف نوشته اي كه از من گرفتيد عمل مي كنم.. مرا تعقيب جزائي كنيد.
حسن دينبلي .
اهل قلم. محقق ، نظريه پرداز رياضي  ، كاشف عدد دقيق پي 3.154700538 ، بنيانگذار هندسه مدرن در جهان . محاسب 180 وتر در دايره از 0 درچه تا 180 درجه ( شاه كليد جياتي علم و صنعت )
www.dinbali.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر