۱۳۹۳ بهمن ۲۲, چهارشنبه

تحلیل ونقد محاسبه پی 3.154700538

قسمت سوم
قسمت های اول و دوم را به سختی از روی متن بد خط و ناخوانا نوشتم .این قسمت اوج بد خطی است.ای کاش تایپ می کردند و کاررا ساده می کردند.
3) اشکالات هندسی
نمونه ای از اشکال هندسی وارد برایشان در شکل مقابل نشان داده شده است.راجع دایره ای داریم به شعاع واحد لذا مساحت آن باید برابر pi/4 باشد.( pi هر عددی می خواهد باشد )حال مساحت آن را با 250 مستطیل که مانند مستطیل aboc ولی بسیار باریک تر می باشد محاسبه می کنیم.عرض این مستطیل ها برابر 0.004 و طول آنها 1 می باشد.در اولی وبهد به ترتیب در هر مستطیل 0.004 کم می گردد لذا مساحت آن برابر خواهد بود با اعداد و ارقامی ناخوانا و.... =0.787324 ...بعد =3.149295...
که نشان می دهد که با آنکه مجموع مساحت های مستطیل ها بیشتر از pi/4 است این تعداد کمتر از 3.14.. می باشد.و لذا pi نمی تواند بیشتر از 3.14 باشد.
مطلب آخر اینکه  ظاهرا"محل اشکال و گمراهی ایشان این است که مثلث ECE که ایشان آن را متساوی الاضلاع گرفته و برای نشان دادن این مطلب به اندازه گیری های فجربی بعمل آورده اند دقیقا" متساوی الاضلاع نبوده بلکه با زاویه راس 59 درجه نزدیک با آن است دلیل نزدیکی محاسبه تا درست
وباقی تا خوانای مطلق است.
تمام شد .نقد « اندیشکده ی فلسفه و علم بنیادین »
این سند در نزد من است.به مطالب بی پایه و اساس آن که نسبت به من داده شده است .شدیدا" اعتراض دارم.با هیچ یک از نوشته های من مطابقت ندارد.کتاب های من موجود اند.
این جمله را اضافه کنم.
وقتی ابلهی نقد بر مطلب علمی تحقیقی می نویسد.حماقت خود را ظاهر می سازد.
www.dinbali.com
 این شکل کار من است با اراجیف دکتر اصولی مقایسه کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر