۱۳۹۶ خرداد ۹, سه‌شنبه

نظریه علمی جدید


دادلی الدنگ در مقاله جهانی اش که توسط نشر ریاضی بی مایه نرجمه شد به تثلیث گر ها بسیار تاخته است
این عمل به مذاق تمامی دست اندرکاران نشر ریاضی خوش اند تا جائیکه تصمیم گرفتند برای تثلیث گر کلمه نوابیغ را بکار ببرند..
نشر ریاضی کفگیراش به ته دیگ خورد .تعطیل شد.ولی ابلهان که از نشر ریاضی پیروی کورکورانه می کنند همچنان این کلمه را بکار می برند.
من تثلیث گر هستم و به تثلیث گر بودن افتخار می کنم .چرا؟
من با تثلیث های خود تمام نظریه های پوسیده را باطل وبه اشغال دانی ریخته ام .دیگر کسی نمی تواند به جبریست بودن خود افتخار کند..
من با تثلیث های خود نظریه علمی  جدیدی را اعلام می کنم.
من می گویم معادلات درجه سوم جبر هرگز حل نمی شود .همچنان که تا کنون حل نشده است. دست اندرکاران نشریه پوسیده نشر ریاضی باید برای خود صفتی بسازند.
من با توجه به علمی که دارم و ثابت کرده ام عالم و دانشمند بلا منازع در جهان کنونی می باشم توصیه می کنم :
از ابله و احمق استفاده کنند چون برازنده تر است.
چند صد  سال از نظریه ای پوشالی حمایت کور کورانه کردن واقعا" حماقت و بلاهت است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر